poniedziałek, 3 października 2016

Dzień dobry moi drodzy


Dzień dobry moi drodzy

 

Pewnie wielu z was mnie jeszcze nie zna, więc się przedstawię. 
Moje prawdziwe imię niech pozostanie dla was zagadką, ale jako żebym nie był bezimienny to możecie mówić na mnie Zenjou. Pewnym zrządzeniem losu trafiłem na tego bloga i od teraz będę go współtworzyć razem z panną Roosalen, której imienia się nie wymawia ( ͡° ͜ʖ ͡°). Podobnie jak ona pisałem artykuły na Maneku.pl, ale bez adblocka czy jakiejkolwiek innej aplikacji do blokowania reklam radzę wam tam się nie pokazywać, zwłaszcza jeśli macie słabsze komputery ^^. Pisanie artykułów sprawia mi dużą przyjemność i mam nadzieję, że mój wysiłek, którzy włożę w tą swoją skromną twórczość, przypadnie wam do gustu. Jeśli macie jakieś pytania to napiszcie je w komentarzu lub ewentualnie mailowo jeśli ktoś jest wstydliwy, a postaram się odpowiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz