niedziela, 15 maja 2016

Witam~!


Dzień dobry/Dobry wieczór~! 

Chciałabym się przywitać oraz przedstawić. 
  • Możecie nazywać mnie "Roosalen" lub "Megami", jak kto woli. Nie używam swojego prawdziwego imienia oraz nazwiska na forach internetowych gdyż chcę zachować jak największą anonimowość. 
  • Chciałabym aby mój wiek został słodką tajemnicą, jestem tutaj tylko po to aby wpajać Wam interesującą wiedzę na temat Japonii.
  • Jestem Byłą redaktorką Maneku.pl więc mam nadzieję, że zaciekawię Was postami, które będę tutaj zamieszczała.  Lubię pisać, zwłaszcza artykuły oraz inne rzeczy podobne właśnie do tego.
  • Od około 7 miesięcy prowadzę swojego Aska gdzie odpowiadam na pytania moich czytelników. Myślę, że to nie jest nic ciekawego. 
  •  Bloga założyłam dzisiaj, 15.05.2016, z czasem będzie się rozwijał. Jak na razie staram się ogarnąć niektóre rzeczy związane z wyglądem czy też czcionkami nagłówków, postów... Sami wiecie. Musicie się na razie przemęczyć z podstawowym wyglądem.
  • Będę miała różne ciekawostki z Kraju Kwitnącej Wiśni, opisywała święta, pisała o różnych uroczystościach czy też tradycjach. Myślę, że przypadnie to komuś do gustu. Posty będą się pojawiały minimum - raz w tygodniu.
  • Chyba byłoby na tyle. Nie sądzę abyście chcieli o mnie wiele wiedzieć. Głęboko w serduszku mam nadzieję, że komuś spodoba się mój pomysł na prowadzenie tego bloga. 

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochane~! Dziś postaram się dodać artykuł~! <3 Jest napisany... ale jako wersja robocza, niby tekst jest czarny lecz w podglądzie... różowy. ZA DUŻO RÓŻU ;_;

      Usuń
  2. Świetnie się zapowiada! Pozdrawiam kochana! <3
    porcelanowycukier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę przyjemności w pisaniu oraz w publikowaniu tutaj oraz niezliczonej rzeszy czytelników i czytelniczek.
    Slawomides z aska fm

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Wszystkiego Dobrego i Powodzenia na nowo prowadzonym blogu. Pozdrawiam Wulkan Loczkowaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w pisaniu i życzę dużo weny c:

    OdpowiedzUsuń